måndag 21 maj 2012

VECKANS TRÄNINGSPLANERING.

Sådär mina fina läsare. Nollsju.nollfem ringde klockan och där startar mina vanliga morgonrutiner, som det kontrollfreak jag är. Gå igenom lite pass, duscha, äter frukost, sitter fram för nyhetsmorgon/vakna med the voice med en kopp kaffe samt försöker andas lugnt. Nu på förmiddagen han jag även med ett pass på gymet. Var ganska länge sedan nu eftersom det har varit så tight mellan matcherna. Så dagens första träning blev intervaller. 30s-30s x 20 + styrka- fokus på att gå igenom hela kroppen, med många upprepningar och lite lättare vikter i övningarna. Idag kändes det bra. Gutt. Nu ska jag ut i tjugotvå plus grader och njuta av alla D-vitaminer. Hörs! Kram.

Måndag:
Intervaller + stryka - fokus på hela kroppen.
Fotbollsträning.

Tisdag:
Ledig/One day of.

Onsdag:
Styrka på gymet. Fokus på explosiva övningar + bål.
Fotbollsträning.

Torsdag:
Powerwalk.
Yoga kraft/+ avspänning.
Fotbollsträning.

Fredag:
Powerwalk.
Fotbollsledigt.

Lördag:
Powerwalk.
Fotbollsledigt.

Söndag:
Ledig/One day of.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar