måndag 21 maj 2012

AVOKADO DINNER Á LCHQ.


Försöker att ta mig an LCHQ livsstilen i min kost. Alltså ingen diet, kära ni, utan att äta mat av bra kvalitet. Jag känner inte alls något sug efter godis/socker längre vilket jag är så glad över, dock är mörk choklad ett undantag. Min älsklings smak!,. och något jag är ännu gladare över är att min hy har blivit så mycket bättre. Peppar peppar. Kom hem från fotbollsträningen för en stund sedan så har lagat mig en mumsig middag ikväll.
.,dagens goda middag. Kyckling, kryddat med timjan/salt/peppar, tillsammans med smakrik avokadokräm + kokta ärtor & sparris på en salladsbädd av squash och rucola. Ett stort glas vatten.

Today's dinner, chicken with a taste of timjan/salt/pepper & a avocadocreme. And a big glas of water.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar