torsdag 3 maj 2012

ÄLSKAR DU DIN START PÅ DAGEN?

Godmorgon alla fina! Dagen till ära börjar iprincip som vanligt. Rutinfreak, kanske man kan kalla det. Men jag tror att ni, som jag, gillar då morgonen bara flyter på efter erat "oskrivna schema". Morgonstunder är min favorit på dagen, så jag älskar när klockan ringer, även om jag ibland måste dra mig själv upp, för att ta mina morgonpromenader/löpningar för att sedan komma hem och njuta av en mumsig, nyttig och smakrik frukost. Det enda som saknas är min kärlek och en balkong att kunna sitta ute på för att njuta av vädret.
Dagen som sedan börjar har fått en bra energikick och personligen så orkar jag hålla bättre fokus, känner stor glädje, och min stress sjunker en nivå under hela dagen. Självklart så fungerar olika taktiker för varje individ, så det hade varit jätteroligt om ni skulle vilja dela med er av era mornar, vad ni äter till frukost, om ni har några andra rutiner och om ni kanske vill ha något tips till frukostval, motion mm?
Naturell yoghurt blandat med kesella 1%, äppelbitar, färska jordgubbar, val-, paranötter och mandlar, kanel, linfrön och havrekli tillsammans med 1 stort glas vatten. Numnum med älsklingen i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar