fredag 25 maj 2012

VÄRLDSBÄST/ÄLSKLINGEN/LYCKA/HAPPINESS/BÄSTAVÄNNER/LYX/SKRATT/KÄRLEK.

Hallådär mina kära. Min älskling sover, så jag har myst lite i solen på balkongen, duschat och frossat i jordgubbar till frukost med lite keso och ägg. Gudsågott. Känslan i kroppen är lyckorus, och det vankas bästa helg på länge. Älsklingen/träning/bästa vännerna/kanon kvällar/grillning/skratt/brännboll/biomys. Helt fantastiskt. För övrigt så gick gårdagen bra. Klarade av alla 5 passen på Easylife och hur kul var det inte. Nästa vecka rullar det nog in ännu fler pass på schemat, vilket jag längtar till. Älskar att finnas till hands och peppa människor. Puss till alla er goa. Tyvärr så har jag inte med mig min data till Växjö, så det blir lite svårare att kunna uppdatera bloggen direkt med fina bilder. Men ett tips är att följa mig på instagram @kullberg. Att poängtera är att självklart så är kameran laddad och helgen i bilder kommer upp då jag är hemma igen. HA EN FIN DAG darlings. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar