tisdag 8 maj 2012

Today's details

Idag är det tisdag, fick mig en ny frukost idé imorse vilket överraskade mig positivt, passade även på att gå min morgonpromenad då jag klockan 05.50 var klarvaken. Hunnit förbi EasyLife för ett träningspass av Dansa mix, som jag förhoppningsvis snart ska kunna börja leda gruppträning i, samt tränat en hel del Afro dans. En snabbis på stan blev också av, där jag fick med mig nya, snygga block hem som jag ska planera mitt PT-agerande i(mer om det senare). Alltså, ett fullspäckat schema idag och mycket träning. Men gud så det är skojigt. Fotbollsträning ikväll också. Åker till Malmö imorgon för att gå en yoga-utbildning, så håller på att fundera vad jag ska packa med mig. Anteckningsblock, mellis, skor, lunch,. Så vi hörs imorgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar