lördag 5 maj 2012

Dag två mot första steget av min vision.

Dansa, pausa, dansa, pausa. Svettas. Styrketräning. Instruera verbalt, instruera visuellt, räkna/känna takten. Detta var lite av det som vi han med idag under andra dagen på utbildningen. Underbart kul är det. Att lära känna andra människor och lära känna mig själv ännu bättre. Jag har en vision om att får peppa, leda och hjälpa människor till en bättre hälsa och ett bättre välmående och jag hoppas på att kunna samla på mig så mycket kunskap som jag bara kan för att sedan utbilda mig till PT och kostrådgivare. Och att då kunna få denna möjlighet till inspiratör känns helt fantastiskt. Så ikväll har jag gottat mig med hälsotidningar, recept och vårat inspiratörhäfte som vi fått. Plus att jag har ett speciellt uppdrag som jag ska dela med mig av om några dagar, men hittills så är det lite hemligt. Idag har mitt schema varit hektiskt och imorgon väntar ännu en intensiv dag, dvs dag 3 och sista dagen på utbildningen, så nu ska jag njuta av mina x antal timmars sömn. Kram på er!

4 kommentarer:

  1. va kul! hoppas det går bra :D

    SvaraRadera
  2. Ett nöje att följa dej på fotbollsplanen och nu även på din blogg ! Spelar själv fotboll och tränar mycket, och ska försöka ta hjälp av dina kost råd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att läsa!:) Kom gärna till vittsjö och kolla matcherna(Om du inte redan har gjort det dvs).
      Bara att ta för dig av mina recept och råd. Skriv gärna frågor om det är något du undrar eller vill dela med dig av! :)

      Radera