fredag 4 november 2011

Work it harder. make it better. do it faster .mix it stronger.

Åh jag älskar denna bild. Så mycket glädje, och fan va gutt att se sig så brun, tillskillnad från blekfisen man är just nu. En go tanke är att jag och min älskling snart befinner oss i Thailand. Puss, jag saknar dig! <3 Bruden på bilden, vilken är min syster, och jag har haft en riktigt bra dag tillsammans med världens bästa föräldrar. God lunch på Costas, samlat gamla grejer till second hand handligen som startar imon i en lokal vid utebutiken vid tegsbron. Skynda fynda! Har redan skaffat mig några snygga smycken. Stilrena och fantastiskt snygga. Bilder på dessa kommer såklart. Sedan blev det Iksu för mig och papsen(Ännu en tävling oss emellan, men då vi är tsm så är vi som starkast). Jag förstår att ufc grabbarna har haft det tungt då han knytit på skorna och ställt sig på planen för spel. Haha. Men icket gav jag mig. Hell no! Så dagens pass blev Spinning 40 min + 5 x 4 min intervaller + bålstyrka. Guuuuttt. Fredagkvällen avslutades med en middag för två(pappa och jag) på Ronjas och lite gottes bestående av päron, äpplen och choklad. Mums. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar